Nu åker vi snart...

...mormor och liten -2009...

Varje år blir det samma stress. Varje år börjar man för sent med både att handla och slå in julklappar.
Varje år väntar man med att packa tills kvällen innan. Natten. Eventuellt morgonen. Om man är riktigt duktig då.
Nu hör ju till saken att det faktiskt alltid har funkat. Men det gör faktiskt inte det när man har barn. Jag lovar. Det är så jädra mycket att tänka på!

Jag är ju glad om jag kommer ihåg bara ungen. Hur kan någon kräva Mer? höhö!

Nej, jag antar att det löser sig idag med. Som det brukar göra! Det som glömts kan oftast köpas helt enkelt. Någon snutte har hon inte. Det är ganska bra det!
Fast filt ja, filt måste jag ha med. Så ungen eventuellt kan ta en powernap i vagnen. Det kommer bli en vääldigt lång resa annars minsann!

Jag hade en liten flicka som vaknade inatt och frågade: Kommer Tomten snart nu, mamma?"
Ja, nu kommer han snart, älskling! Bara en dag kvar! :)

Två flaskor välling, ett par trollmorsgodnattvisor senare så sov hon igen! Men det tog sin tid.
Klockan han bli halv tre innan hon sov igen..Och jag som inte hunnit somna innan.
Bara att bita ihop idag trots att det svider lätt,lätt i mina ögon!

Oh well. Här har jag verkligen inte alls tid att sitta. Det är dags att väcka den lilla och rusa iväg om en liten stund!

Ta hand om Er nu och kör/åk försiktigt på de hala vägarna!



Kommentarer
cicci

God jul på er!! Och Oh my Looord vad du e lik din mamma!!! kraam

2010-12-23 @ 11:16:06
Jen

Åhh så sött kort! <3

Hoppas ni alla hade en fantastisk julhelg.

Många pussar och kramar till er.

2010-12-26 @ 22:13:08
URL: http://pansky.blogg.se/
hanna

Nästa år kan du få börja med oss... i oktober!:D De är kanoners och man har hela december på sej att bara mysa!



Tack för att fina kommentarer!! Och de där kaffet kommer snart mögla ja! Nu får vi baskemej slå näven i bordet och ses!!:D

2010-12-27 @ 09:47:09
URL: http://disfis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0