05 - Brister och fel!



Brister och fel. Alla har dom. Jag har fler. Jag är bra på att göra fel. Helst utan att veta om det. Ofta kan jag dock skylla på att jag är förvirrad. För det är ofta fallet.

Jag har ett hemskt morgontemperament och pratar helst inte med någon innan jag fått i mig två koppar kaffe och x-antal cigaretter.
Jag suger på att ringa när jag säger att jag skall och jag är även hemskt duktig på att "inte höra" telefonen när den ringer.

Jag är oftast för osocial och känner mig obekväm i större sammanhang. Det spelar ingen roll om man är 3 eller 30. Jag har aldrig förstått den här flockmentaliteten som många verkar anamma.

Jag är en drömmare. På gott och ont. Jag flyger gärna iväg till andra platser och kan ha svårt att se verkligheten för vad den är. För att jag så hemskt gärna drömmer om andra saker. Vill vara på andra platser.

Jag gråter till filmer. Alltid. Disney är värst. Jag gråter inte lite utan mer. Hulk, hulk, grååt, snor! Pinsamt!
Jag gråter till "Extreme home makover", "7th heaven" och "Så skall det låta".

Jag dras .alltid. till fel karlar. Utan undantag. Nästan.
Det blir lik förbaskat fel varje gång trots att jag tror att det är ett bra "val" jag har gjort.
Väljer jag däremot någon bra så blir jag rädd och drar mig undan. För att jag inte vågar släppa för nära inpå. Jag kan inte tillåta att murarna rivs.

"Tack och hej, det är inte dig utan mig det är fel på.
Men vi kan väl vara vänner?"

De gångerna jag dricker alkohol dricker jag oftast för mycket. Det här med begränsningar har aldrig varit min grej. Varken vad gäller sprit, karlar eller något annat. Jag är hopplös.
Kan tillägga att jag inte har så mycket diciplin eller moral heller. Men jag är väldigt omtyckt för det och folk brukar säga att det är en del av min charm.

Jag är bitter. En riktig bitterfitta überalles.
Jag ser mig själv som gammal, bitter och jävligt ensam. Det gör jag jävligt ofta. Fram tills någon kommer och bitch-slapar mig och berättar hur verkligheten ser ut.
Då vaknar jag och inser att jag faktiskt är jävligt lyckligt lottad!


I could go on forever.. Men jag skall låta er gå vidare nu. Det är sent! Godnatt mina fina .. lämna mig inte nu. Jag lovar att jag är ganska snäll oxå.
På heder och samvete!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0