I am a Billionaire!




Nej. Jag är ingen billionär. Ingen millionär. Jag har väl knappt en tusenlapp på kontot. Men det är konsigt vad in-i-bomben rik jag faktiskt är i alla fall!
Jag har mitt nätvärk av folk som älskar, skyddar, stödjer, tar med mig på äventyr och håller min hand.
Jag har ett barn som är värd mer än allt guld, alla stjärnor och alla bilar i hela världen.
Jag har en trygghet i mig själv. I den jag är. Jag Vet vem jag är. Jag vet Vad jag vill.
Det är bara det att jag har en liten bit kvar att gå.

Jag säger inte att jag inte önskar att jag var en billionaire. Vem önskar inte det? Och visst tusan kan pengar köpa lycka!
(min dator till exempel!)

Men jag tror nog jag faktiskt skall skatta mig ganska lycklig i alla fall. Till skillnad från många andra så har jag det viktigaste.
Jag är tacksam för det.
Jag vet vart jag står, jag tar mig sakta men säkert framåt. Jag kämpar. Jag kämpar hårt och vet att min lön kommer komma en vacker dag! Jag har mitt fantastiska nätvärk att dela saker med och jag att jag har den underbaraste dotra att titta på när livet känns motigt.
Fy farao, vad bra jag faktiskt har det!


Oh every time I close my eyes I see my name in shining lights
A different city every night oh I swear
The world better prepare for when I’m a billionaire
(oooh ooh) when I’m a Billionaire (oooh ooooh)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0