Måndag: Okt. 18, 2010


Helgen har bara försvunnit alldeles utan jag känner att jag har hunnit vara med.
Vi har spenderat massa tid ute i det fantastiskt vackra vädret, haft lövkrig och promenerat.
I övrigt har vi mest tagit det lugnt. Bara tittat på film, ätit god mat och kramats. Skönt att inte alltid stressa runt trots att det är helg och man är ledig!

I lördags kom finaste Robbin och satt några timmar med Lilla Skrot och jag var hos C och drack lite vin.
Hemmamys. Det bästa!
Jag uppskattar det så oändligt mycket mer än att springa på krogen. Man kan samtala i en lugn ton och det är (förhoppningsvis) ingen som spiller öl på dig eller odrägliga människor som stöter på dig!
Är det här oxå ytterligare ett tecken på "TantSjukan"? Jag börjar bli uppriktigt orolig faktiskt!

Igår blev det film och kramar med den där V och det var fantastiskt skönt att få lite närhet och värme!
(Ja, Jenny och Martina... Jag vet nog vad ni tänker och det var skönt det med!) =D
Men det är fint med honom.. så kravlöst men ändå så nära och intimt!

Oh well.. Nu kom måndagen. Det är tid för dagis och jag misstänker att vi kommer frysa ihjäl!
Det blir direkt till stan och köpa termobyxor till Lilla Skrot i eftermiddag!
Huvaligen, så kyligt kände jag när jag öppnade balkongen!

Ha en fin start på den nya veckan mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0