Ölspel, shot´s och en lång natt!


Jo, man tackar. Man är helt klart inte 17 år längre. Jag känner det idag. Speciellt idag. För jag kan ärligt erkänna att jag känner av det annars med. Men idag är det tungt!

Hujedamig. Det känns lite som att jag har sprungit maraton, blivit nerbrottad och använd som fotboll.
På ett ungefär!


Det var o andra sidan en fantastiskt trevlig kväll! Vi förfestade med ölspelet.. (vem fan kom på den briljanta idéen?), vi åkte till stan och vi härjade runt.

Träffade älskade Sofie som det var alldeles för länge sedan jag såg med! Ack, så fint!!

Mindre fint att hon tyckte vi skulle köra en "favorit i repris" på "En tiiiill" kvällen vi hade för några år sedan.

För er som inte vet innebär det att stå och ropa En tiiiill, till bartenderen och vifta med tomma shotglas ungefär 278 gånger. Fasligt, jävla jättesmart. Jag vet!

Sofie vet nog oxå. Hon kräkte nämligen ner torget där hon bodde mitt i natten!


Klockan blev nog efter 4 innan jag var hemma imorse. Kändes som en hemskt bra idé inatt men kanske inte lika genomtänkt idag!

Fy för bövelen!


Nej, nu längtar jag efter att krafterna skall komma tillbaka, att hemmet skall lukta nyskurat och den där pojken som skall komma och skriva bokstäver på min rygg samtidigt som vi kollar på någon bra film.

Jag är för gammal för det här. Minsann, att jag är!

Vi säger väl som vi brukar: Det är måndag imorgon. Nystart!
Jag börjar kunna det här nu! Det är så synd att det alltid spricker bara! :)

Jag och ÄnglaTezz skall dessutom börja med en ny grej eftersom det är så väldigt lätt att fastna i alla krav, stress och måsten.
Varje dag skall vi göra Minst en grej som vi mår bra och njuter av.
Skriva, läsa, pyssla, laga mat, promenera, fota.. Ja, ni förstår nog!
Det kanske låter simpelt. Men ibland behöver man påminnas om just de där simpla, självklara saker. Det är viktigt!

Nu blir det middag! Fiskekaker och Ris! En slående kombination som både jag och LillSkrot älskar! Självklart blir det grönsaker till.. men sås blir det ingen eftersom vi inte gillar det nämnvärt någon av oss :)

Hur ser Eran söndag ut?
Har ni haft en bra helg?
Planer för den kommande veckan?




Kommentarer
Lina

Tack snälla rara söta du för dina fina, värmande komentarer. Du gör min dag! :D Nu ska jag krypa ner i snarkofanen, är grymt trött!



Hoppas du haft en toppenhelg, fina du. Kram!!

2010-10-24 @ 23:20:45
URL: http://ninninusens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0