Dead end lane...

...Dead end lane, highway to nothing...


Jag finner ingen ro att sitta här idag. Det är något som gör att pulsen slår lite snabbare. Det är konstigt.
Både väldigt bra och väldigt dåliga nyheter på samma gång. Konflikt på insidan.
Man vet inte hur man skall reagera. Tänka. Känna.
Samtidigt som man är vansinnigt glad finns dom där svarta molnen. Som skapar andnöd.
Förorenad luft.

Fick ett samtal från fina K innan. Hon håller på att flytta.
Innebär att jag numera är ägare till två vitrinskåp i silver samt ett stort hörnskrivbord.
Ja, jag är lyckligt lottad ibland! Jag vet!

Jag har gjort en playlist med Melissa Horn. Kvinnan som har hittat exakt rätt ord. I rätt följd. Det är magi. Vardagsmagi. Sådär: In you´r face magi.‎

Jag förmodar att det är lika bra att ta tag i hemmet. Här får jag inget gjort i alla fall idag.
Ikväll kanske. Ikväll kanske orden flödar och orken finns. Men just nu, just nu är det kaos.

Ang. drömmen här om dagen analyserade Fisk den med två meningar igår. Jag föll i backen. Hårt. Samtidigt som jag insåg att han hade så jävla rätt. Varför i helvete tänkte inte Jag på det?
Följdfråga: Where do I go from here?

(för jag ville ju faktiskt inte veta)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0