Åååååh.. We´re going to Ibiza! (läs:Hamburg)




Snart bär det av till Hamburg. Hotellet är bokat och reser gör vi med bil! Min tunga uppgift mitt i allt är att fixa blandskivor till bilen.
Jag skall försöka ordna något som funkar för alla. Hej, prestationsångest!

Det blir i alla fall en hel helg utan krav, utan måsten med bara luft under vingarna, god mat och tysk öl. Såklart skall vi på upptäcktsfärd med!
Jag vill INTE missa Reperbahn och Red light District!
Skall man dit måste man faktiskt se det med egna ögon! Det vore faktiskt näst intill pinsamt om JAG av alla människor inte fick uppleva detta på nära håll och kunde dela det med Er sådär i efterhand!


Det är inte långt till Hamburg och vi skall inte vara borta länge. Men vad i hela friden är det jag INTE får glömma?
Ni vet ju vid det här laget hur in i bomben senil jag är!
Digitalkamera, underkläder och musik till bilresan. Behövs det mer?
Dessutom fick jag order om att packa lätt... Det är någon som skall fylla bilen på hemvägen har jag förstått! ;)

Behöver jag säga att jag säga att jag står mentalt färdigpackad i hallen och ropar Fääääärdig?


Dags att hitta någon gammal trasa att slänga över tightsen och springa ner till dagis.
Okammad knullrufs och påsar under ögonen som går ihop med hakan. Ungefär!
(hoppas inte jag möter den där mamman som kommenterade min outfit för ett tag sedan... Idag ser jag bedrövlig ut!)

Sådärja ... Off we go!


Kommentarer
T

Jag kapar rätt av;

Din närvaro i min blogg har varit så saknad under en tid, och så är jag så dålig på att bekräfta den när du är där!

Shit, jag är så galet disträ att jag knappt svarar på en endaste kommentar längre, skäms på mig. Och hur ska ni kunna veta då att jag blir så glad över de jag själv får?



Jag ska verkligen skärpa till mig.



Jag är här. Skriv mer. Jag läser:)

2010-09-23 @ 11:34:50
URL: http://www.starfucced.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0