En regnig lördag fick vi...



Det var en lycklig liten unge jag kunde gå och lägga när vi kom hem igår.
Totalt utmattad, vansinnigt gosig och glad!
Discot var en succé!!
Älskade lilla skrot.. vad hon dansade och lekte! Mammahjärtat brast lite av lycka och man blev lite tårögd.
Tänk att jag skapat denna perfekta varelse. Att jag får vara med och dela hennes liv. Att Jag får lov att visa henne världen och låta henne visa mig sin värld.
Det kan inte vara annat än helt jädra magiskt!

De stora barnen lekte stolleken. Sannisen ville självklart oxå vara med så hon sprang så fint bredvid och var med hon med. Sötnöten min!
Det åts självklart en massa godis både i form av klubba och chips men what the heck! Det var ju faktiskt det allra första discot. Jag tänker inte vara nitisk. Det vinner jag ingenting på. Och som sagt: Hade ni sett hennes tindrande ögon hade ni förstått vad jag menar!

Idag regnar och blåser det. Det är sådär mörkt ute. Som att det har varit sen eftermiddag hela dagen. Det är så mysigt. Jag skall snart väcka den lilla vackra och ta med henne ut på promenad!
Lekplats, lite skogspromenad och handla. Vi behöver lördagsmys!

Men först skall jag flytta in våran nya fina byrå som Jenny kom förbi med idag. Snälla, snälla hon!
Vi behöver förvarning so badly!

Det kommer nog snart lite kort på lägenheten efter renoveringen efter branden. Jag måste bara få tummen ur!

Vad gör Ni en lördag som denna? Hur är vädret hos Er?


Kommentarer
Jen

Åhh så mysigt! :)

Det är även så att jag funderar över hur du kunnat skapa något så fint, charmigt och alldeles underbart. ;)



Lördagen spenderades som sagt med en hel del pluggande,

men även en liten sväng på middag och socialt umgänge.

Imorn blir det städdag och ännu mera socialt umgänge. :)

Puss på!

2010-09-25 @ 20:56:27
URL: http://pansky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0