Kom inte till Oss, vi kommer till Dig!

Ta och klipp dig din långhårte djävul som Eddie Meduza skulle sagt!


När jag får syn på en sådan här lapp då ringer alla mina varningsklockor. Högt. Jag kan inte hjälpa det.
Det känns på något vis väldigt oseriöst! Eller är det bara jag som får den känslan?

Hade ni vågat ringa till dessa människor och tagit hem dom till Eran boning?

Nej, kalla mig fördomsfull och rädd men jag tror jag gör som jag brukar och bokar en tid inne i stan helt enkelt.
Fast det är klart. Det här kanske är den nya grejen? Lite alá take away och städhjälp?
Vad tror ni?

Och framför allt: Hade ni ringt eller inte?
(Finns det någon anledning till att alla nummerlapparna hänger kvar?)


Kommentarer
ina-bina

Haha, vad läskiga typer det finns! Det är nästan läskigare att de faktiskt sätter upp såna där lappar, än att de kommer hem till en. Fy ;)

2010-09-27 @ 13:50:47
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0