Sept. 23, 2010 † Nattetid



Det blev kväll även idag och snart kan man med gott samvete krypa ner i den stora, mjuka, varma sängen på 2.20 och lägga sig i fosterställning och bara blunda. andas. Tills imorgon.
Det är synd att man väl är så stressad när man ligger i den där fantastiska uppfinningen.
Man kan konstatera att ibland så är tanke mer lockande än handling. Av någon märklig anledning.

Dagen blev fin idag. Den började med mysmaraton och det avslutade vi den oxå med. Mitt i mellan där någonstans åkte vi till Angered och åt mat med Mia och Dotra.
De små fick springa loss och dansa på scenen i lokalen med vi mammor fick äta upp våran mat.
Stora, stora tjejer. Vad tiden går fort! De pratar, leker, dansar och är små människor. Det är fortfarande ganska ofattbart. Är det verkligen bara jag som inte hänger med?


Jag har förresten påbörjat ännu ett projekt idag:
Pimpa Dotra´s Jeansjacka!
Det kommer bli fiint! Jag skall visa er. Snart. När det nu blir klart!
Onekligen lite imponerad över att jag lyckades ta tag i det faktiskt. Jag vet ju hur snabb jag har en tendens att vara!
(jag är färdig ungefär lagom tills att plagget är två nummer för litet)


Men nu, nu mina vänner svider ögonlocken och jag längtar efter att klä av mig naken och hoppa salto upp i sängen!
Ok, jag ljög nu. Ni kan själva fundera på vilket av det jag ljög om!

Det är natt mina vänner. Dröm sött!

Och berätta för mig imorgon vad ni drömde om!


Kommentarer
Tina

hon får mig alltid att le

2010-09-24 @ 21:21:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0