Sept. 23, 2010



Lekte lite i photoshop igår. Det resulterade i en ny header. På tiden. Det är synd dock att det är så jädra svårt det där med photoshop! Jag har verkligen noll koll.
Någon som är sugen på att skriva: Världens lättaste tutorial till mig?

Liten är ledig idag och det innebär automatiskt mys. Pyjamas halva förmiddagen. Lång, lång frukost och "Saltkråkan".
Men vi har minsann hunnit en hel del annat med idag. Som att skura golven. Det är ju roligt nästan jämt. Speciellt varje gång man vänder sig om och när man vänder sig tillbaka så står ungen naken I skurhinken. DET är spännande.

Sedan har jag upptäckt att ungen gillar Turbonegro. Så vi har diggat en del. Och dansat. Vi har målat. Klubbor och blommor. Hennes mamma kan verkligen inte måla. Jag kan faktiskt erkänna att jag hatar att måla. Men jag gör det för hennes skull. Det gör jag.
Vi har läst böcker, vi har gosat och vi har jagat.
Nu är det dags att väcka lillkrypet. Jag misstänker att vi skall ha en torsdagsdejt med Mia och hennes terrorist.
Vi får se vad det blir till. Ut måste vi i alla fall.

I övrigt sitter jag och sover med huvudet på tangentbordet igen. Denna vansinniga trötthet. Att inte klara på något vis att hålla sig vaken.
Vitaminer kanske? Kan det vara något? Eller behöver jag helt enkelt bara miljöombyte?

Weekend is coming up. Spännande. Jag har för mig att jag har inbokade saker att ta tag i men jag minns inte varför och med vem. Eller när.
Anyone? :o

Har fått ett erbjudande om Hummerfiske i dagarna som kommer. Men att befinna sig på en liten båt i timmar med galen terrorist känns lite som att utmana ödet!
Dumt! Jag har aldrig fiskat hummer. Det vore nog intressant!

Nu tar vi en citodon till folkens och ser om vi överlever tandvärken några timmar till! AJ!


Btw: Det känns som fredag idag. Vad gör man åt saken??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0