Välkommen förkylning och vackra höst!


~Såhär såg våran eftermiddag ut~
(men jag tycker det är konstigt att så fort det kommer lite regn så blir gatorna öde)

Så kom höstförkylningen till oss och hälsade på. Eller ja, hälsade på LillÄlsk om inte annat.
39 graders feber, en hals som förmodligen gör riktigt ont och hostan from hell!
Min lilla ängel...♥

Det är ju den där maktlösheten man pratar om. Den är hemsk. Man ser att dom har ont och man kan mer eller mindre ingenting göra åt det mer än att trösta, krama och finnas till hands på bästa vis!

Jag förmodar att natten kommer bli lång och därför skall jag passa på att ta med mig kaffekoppen och Projekt:Pimpa dotras jacka upp i soffan och dra filten över mig!
Jag fryser om fötterna minsann!

Det där var förresten en Pik till älskade Jen som jag vet (hoppas jag) håller på att sticka raggsockar åt mig!
Skynda dig Darlinka, mina tår är blå!

Sov gott mina vänner!
Hoppas ni har en lugn och fin lördagskväll!


Och precis i det jag avslutar blogginlägget skriker mobilen: Picachuuuuu (vilket resulterar i att jag hoppar himmelhögt).
Meddelandet tillsäger att V är på väg hit vilket innebär att vi skall kolla klart på Kick-Ass, äta bakpotatis och förolämpa varandra!

Släng dig i väggen bitterheten! Idag vann jag!
Mwahahahaha!


Kommentarer
Jen

Åhh de kommer de kommer! :)

2010-09-26 @ 21:48:10
URL: http://pansky.blogg.se/
Daniel

Krya på er i stugan!!!!

2010-09-27 @ 12:54:35
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0