Beware of gamla ligg!



Strax väntar det en helg i Strömstad för Lillan.
Mamman skall på ett sedan länge planerat 30 årskalas! Lovely!
Finaste Plonk aka Tant Tina fyller Kärring!
Michell fyller oxå 30 år så det blir ihopslaget.

65 bjudna gäster. Tror ni jag är nervös eller? Ajjemen. Skräckslagen faktiskt! Vad skall man ha på sig? Sopsäck? Eller skall man lika gärna köra bikini så är det lixom gjort? Så har man lagt ribban och ingen behöver bry sig om en sedan?
Är nog kanske lika bra det. Hm. Jädra tillställningar sånt här.
Oh well, jag gissar att det blir skitkul, att det blir dans, att det blir tal och kanske ett och annat hångel och en och annan fyllevält.
Vore konstigt annars med så många människor!

Ikväll blir det att återuppliva gamla minnen på Rockbaren med Cia.
Happy hour. 2 för 1. Gillar´t!
Får la se om vi stöter på något gammalt ligg eller så med. Det är alltid lika spännande. Och pinsamt.
(Ja, det kan ha varit därför jag hållt mig borta ett par år!)

Nu är jag såpass gammal.. och liggen med, att liggen förmodligen hittat nya tillhåll, nytt lammkött tillkommit och jag kan gå dit i lugn och ro.
Vi får hoppas på det i alla fall!

En dusch och packa sig lite då. Hämta liten på dagis och åka iväg.

Imorgon hoppas vi på att få lov att inviga kungsparken med en öl Cia och jag innan festen. DET mina vänner hade varit en perfekt dag!!

Sådärja, raus! Nu springer vi!

Ha en riktigt fin helg mina vänner!





Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild <3

2011-04-06 @ 17:30:17
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0