Jag har hittat hem...




I fredags kom han. Mannen. Min fina. Han som jag inte trodde fanns. Jag föll. Rätt i hans famn. Hittade hem. Nu är det svårt att slita sig.

Dock är det ett litet avstånd. 30 mil. Jag fasar. Men vi försöker att inte tänka på det nu. Nu är han här. Allt är sådär äckligt fluffigt. Rosa. Fjantigt. Herregud, så fjantigt! Jag erkänner det!

Helgen har varit fantastisk. Jag behöver väl inte säga så mycket mer om det!

Och i söndags var vi på Baby&Barn mässan på Svenska mässan här i Göteborg.
Me like! Herregud, så mycket fint! Jag borde kanske vara glad att jag var så fattig som jag var ... Annars hade jag nog spenderat hemskt mycket pengar! Bilder kommer lite senare...

Men nu ... så tar vi en liten powernap och går och myser lite innan det är dags att plocka upp lilla skrot på dagis :)


Kommentarer
hanna

åååhåå kärleeeek! de där fluffiga är allt bra fint:D:D

2011-04-19 @ 19:55:41
URL: http://disfis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0