Välkommen vår och stora flickor...



Dagarna flyger iväg så vansinnigt fort när den där karln är här. Och värmen såklart. Man kan vara ute både på jobbet och hemma och man vill helst inte in och sova alls på kvällarna...
Liten dansar sig fram genom gatorna medan mamman går med näsan upp i sky.
(jovisst, har dom där jädra fräknarna börjat komma. Hej Pippi Långstrump!)

Lilla Skrot börjar bli kompis med de stora flickorna och hon får gärna lov att ligga och gunga med dom om de inte slåss om att få gunga henne...
Vansinnigt tacksam att jag har en så charmig och social unge... Det underlättar ;)

Igår avslutades kvällen med Kaffe på Tant T´s uteplats medan ungarna målade med asfaltskritor och härjade i sandlådan.
DET ÄR VÅR!

Snart är det dags att skicka hem karln... Han skall hem och hjälpa sin mor att flytta i helgen.
Själv är jag jävligt ego och fasar för tomheten. Han har så jävla naturligt och snabbt blivit en del av vardagen. Både min och Liten´s.
Skrämmande!

Oh well, det sägs att det är nyttigt med saknad? Jag vet inte om jag egentligen tycker att just det där är mest Bullshit men.
Men nu stålsätter vi oss för saknad och långa kvällar och räknar dagar tills han kommer tillbaka igen!


För att fördriva dagen idag blir det påskpyssel!


Kommentarer
Ann

Visst är livet underbart, och NÄR kommer du hit och gör skogen osäker :D

2011-04-22 @ 10:17:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0