Turning blue...

Tårna alltså. Riktigt kalla. 15 minuter i väntan på en buss gör sitt.

Ungen har haft en morgon. From Hell kan man säga. Satan i gatan så in i bomben envis!

Ringde en vän för att få stöd. Vännen skrattar och säger något om att: sin dotter, dina gener.. Då surnade jag och lade på.
Ibland är mina vänner inte ett dugg roliga!

Vi toppar morgonen med arbetsförnedringen!
Jag är 30 min sen p.g.a morgonfighten.

Tur -mannen i brunt- kör som att han snott bussen! Går ju mycket fortare då!
Om han inte kör av vägen d.v.s... Men tja, sådan tur har man väl inte!



Helvete... Sådärja... Bussjäveln går inte ens åt rätt håll!
Nu ger jag faktiskt fan i det här!

Perkele!



Kommentarer
Tina

hej hej. hoppas att det lilla paketet kommit fram som det ska.

kram

2011-12-14 @ 17:29:03
URL: http://tiamiquilts.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0