Abstinens!


Jag har ofta abstinens. Efter en hel massa saker. Vänner, festivaler, musik, pengar ... you name it!

I helgen har jag haft abstinens efter bloggen. Hjärnan har svämmat över. Tankar har lekt likt en speedad version av "Kaffekoppen" på Liseberg.

Datorn. Ja, den har varit död. Eller kanske inte själva datorn. Men det fick något form av dödligt virus som kukade ur i princip hela systemet.
Tur att jag är så jävla teknisk. Eller inte.

Men nu, efter tre dagar och såpass många svordomar att både jag och hela min vänskapskrets lär hamna på det där stället där det är fruktansvärt varmt .. Ja, då börjar den leva igen.
Jag vet att jag har klickat, tryckt och pillat. Men med vad och hur det har jag ingen aning om. Fråga inte mig om hjälp lixom. Det är bara mina magiska fingrar (hö hö) som tydligen hittade rätt.

Är det inte fantastiskt så säg!?

Insåg att klockan är halv tre och att datorn kommer stå kvar även imorgon. Jag kapitulerar nu.
Men jag ville nog bara säga att jag lever. Och att jag har haft en jävla fin helg. Trots allt.

Vänner.. Det är lixom skiten det!

NU är det måndag! Nu jublar vi lite och sover och hoppas telefonen ringer och säger: Vi har en mängd sjuk peronal. Kom hit.
Det väntar vi på!

Godnatt på Er!

...Jag går inte isär när jag går med dig...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0