Bränd kökshandduk anyone?



Jag är en jävel på att städa. Egentligen. Men ibland så går det något fort.
Som det tydligen har gjort här ovan...

Jag tyckte väl det luktade lite mystiskt! Sedärja. Grillad kökshanduk.
Anyone? ;)




I övrigt intet nytt under solen. Humöret är värre än hos Häxan Surtant, jag är inringd på jobb imorgon och om ett par timmar skall vi ner till sjukhuset.

Innan och efter borde jag återigen ta tag i städningen. Dock Inte så som det gjordes med kökshanduken. Nu skall sakerna dessutom på rätt plats.

Sängar skall bäddas, golv skall skuras, tvätt skall vikas och disk skall diskas.
Sådärja, matt redan nu. Kan vi säga att det är bra så? Ta resten imorgon kanske?

Är förövrigt sjukt tacksam att ingen kom och kräktes på mig inatt! Tack Talibanen!
Du skall få jättemånga torkade aprikoser bara magen börjar funka igen. Mamma lovar!

Förövrigt sade hon tidigare idag: Mamma, jag älskar dig. Mest i världen."

Behöver jag berätta att jag grät? Som ett barn. Nu förstår hon lixom innebörden av orden på ett annat vis. Min älskade lilla skrothög!

Aprikoser ..hör du det! Tills dom tyter ut ur öronen på dig!
Jag älskar dig oxå. Mest i världen!

Nu går vi och äter... Soppa!



Kommentarer
emily

haha men du är ju för rolig!! :) vem sjutton bränner en handduk ;)

2011-02-21 @ 13:27:58
URL: http://emslo.blogg.se/
mumari

Du klår nästan min man! Han eldade upp min vetekudde i ugnen. Den vanliga ugnen alltså. Han skulle liksom bara överraska mig när jag kom in en gång, med varm choklad och varm vetekudde mot ryggen.

Jag kände lukten hela vägen ut och trodde att han bakade =D



Hoppas det blir ordning på din söta lilla tjej! Lokes kusin kräktes i två veckor i streck och var jättedålig, det visade sig att hon pillat i sig ett klockbatteri som fastnat i halsen och frätt sönder strupen och allt...

Det höll påp att sluta riktigt illa.



Men då kräktes hon förvisso konstant, dygnet runt.



Kram på er!

2011-02-21 @ 21:38:32
URL: http://mumari.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0