If you had a long day..




Jag önskar att jag hade något vettigt att skriva om den här dagen. Det har jag inte. Förutom att jag aldrig slutar förvånas över hur extremt dåligt organiserade många förskolor är. Och underbemannade.

Jag var själv med 7 st, 2-3 åringar till mellanmål idag. Det var .. lärorikt! Haha!

Jag var så trött när det var dags för min lunchrast att jag bestämde mig för att hoppa på bussen och sova ett varv runt Lövgärdet/Angered ... ca 25 min. Perfekt. Just what I needed!

Imorgon är det samma pass. Slutar 17.30. Hjärnan går offline vid 13. Fantastiskt!

Nu blir det sängen!

Förövrigt får jag morgonkaffebesök på Fredag som jag ser väldigt mycket fram imot!
Inte en dag försent!

Vi har pratat på nätet länge, länge så nu är det änna dags! :)
Tänka sig, vad hemskt mycket trevligt folk man möter via nätet.
Några av mina bästa vänner sedan 10-15 år tillbaka har jag träffat via nätet på ett eller annat vis..

Exet X träffade jag via någon säljargrej på nätet. Vi pratade fem år. Vänskapligt. Sedan träffades vi .. blev tok-kära.. och höll ihop i 3½ år .. ;)

Men Sängen var det ja ...

Förresten... Har ni träffat människor via nätet? Bra/Dåliga erfarenheter?



Kommentarer
Jen

Ha ha! Menar du allvar med att du tog en sömnrunda på bussen? :0

Scheisse!

Nog för att man kan bli extremt trött...men det där tog nog priset. :D



Jag har aldrig träffat någon via nätet och lär nog aldrig göra, eftersom jag är en tant så kan jag inte med de där tekniska undren i dagens värld. :P

Och på tal om tant: Nu är sockorna färdiga! :D

Puss puss

2011-02-24 @ 08:18:19
URL: http://pansky.blogg.se/
Tina

Hej.

Ja, jag har lärt känna människor via nätet. Både såna jag träffat senare irl och sådana som jag har fortsatt kontakt med via nätet utan att träffas.

Genom bloggen har jag fått ett par goda vänner, en "tjej" som inte bor så långt ifrån, vi brukar träffad ett par gånger per år och göra stan osäker på kärringars vis genom att öla och shotta tequila tills de uppmanar oss att lämna stället för att det har stängt asg

Dig önskar jag träffa någon gång i framtiden när jag har möjlighet att resa, är utförsäkrad så jag har lite ont om möjligheter numera.

Jag skriver också på poeter.se och har ev en träff på gång lite längre fram i vår.

vill du läsa mig på poeter så skriv Piraya i sökrutan. men håll denna info här hos dig och säg inget inne på min blogg.



KRAM söta du

2011-02-24 @ 21:58:04
URL: http://www.123minsida.se/tiamiquilts
♥Veronica, Mamma till Liam♥

Var med och tävla om ett paket namnnappar hos mig :)



http://thisisshit.webblogg.se/2011/february/anordnar-min-forsta-tavling.html



Lycka till! :)

2011-02-25 @ 10:26:44
URL: http://thisisshit.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0