Jag har inte glömt...



Jag har varit upptagen med att fira födelsedag och hänga på audition/casting.
Jag har inte glömt Er.
Jag lovar! 
Men dagarna går lite, lite för fort!


Imorgon ringer klockan återigen kvart över fem och det är dags för en tidig jobbmorgon!


Vill ni veta vad jag har pysslat med Idag under auditiondagen kan ni kika in Här!

Jag kommer paralellskriva lite nu ett tag!


Nu tänker jag ramla ihop i ryggläge med en påse chips i sängen och somna med en bok över ögonen! 
Godnatt finaste Ni!





Kommentarer
Lina

Däremot har du glömt att maila mig din adress babe? Du var ju en av vinnarna av Cliniderm prova-på-paketet :D Maila mig så kommer det på posten!



Önskar dig en GO vecka. Kraaaaamar!!

2011-02-07 @ 08:00:48
URL: http://ninninusens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0