Kräksjukan vs Sanna = 2-0




Då var omgång nummer Två av kräksjukan ett faktum. Jag trodde det bara var en lös mage men nu har det börjat att kräkas igen.
Återigen tvättar vi på 90 grader och skurar frenetiskt!

Imorgon blir det en tripp till vårdcentralen.

Älskade lilla prinsessa!

I övrigt är hon i fin form och får i sig lite soppa och vätska så det är klart att det kunde varit värre .. Men still, ont i hela hjärtat gör det i alla fall!

Någon större middag lär det inte bli men vi slänger ihop lite tomatsoppa. Det brukar alltid vara populärt. Mättande är det oxå!

Nu håller vi tummarna för att det ger med sig fort det här ..


Kommentarer
Tina

Hej rara du.

Hoppas att kräksjukan går över snabbt, inte roligt att kräkas när man är liten.



Jag har det som vanligt, kämpar för att få timmar att jobba, att överleva ekonomiskt... har en tös som tar studenten i år, bara måste få ihop det.



Jag flyttade hemifrån när jag var 16, när jag var 18 drog jag 50 mil iväg för att slippa allt som var.



Tänker ofta på dig, undrar hur du har det.

borde nog dricka mindre kaffe och sova lite mer eller? ;-)

alltid lättare sagt än gjort.



Ha det gott och krama lilla skrot från mig.

2011-02-17 @ 21:02:52
hanna

udch stackars liten!!!:(

2011-02-17 @ 21:13:12
URL: http://disfis.blogg.se/
Jen

Fyy för kräksjuka! :( Ugh!

Jag tar dock tillbaka min fråga i inlägget över,

för det är klart hon inte kan äta tacos med upprörd mage...

Hoppas det går över fort. Puss

2011-02-18 @ 07:33:14
URL: http://pansky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0