Das Weekend!




Helgen såg ungefär sådär ut om ni tittar ovan. Ni får även addera en hel del falsk-sång, en flaska martini, sällskapsspel, en pilsk man och en (pilskare?!) 20-årig blondin och en kväll som kantades av Mafia Wars, en Norrlandsbo och ett stycke Christine.
Och om ni verkligen ber om det kan jag väl möjligtvis erkänna något om dansande på en viss finsk svartklubb med. Men ni har inte hört det från mig!
(Ni kan ta andningspaus nu)

Det var en bra helg med andra ord! Väldigt bra!
Ytterst lite sömn. Som vanligt. Men väldigt bra :)

Det här med att jobba och blogga är ett mysterium för mig. Jag har svårt att hinna med. Eller så är det dom där telefonsamtalen på två-tre timmar varje kväll om allt och ingenting som tar tiden ifrån mig. Det -kan- vara så. Vi säger det!

Det vankas jobb imorgon med. Tills kvart över fem. En lång dag. Tack vikariepoolen. Jag behöver timmarna!


Kvart över två har klockan hunnit bli. Larmet ringer 06.00 igen. Bra Elin. Du är en jävel på att ta hand om dig själv!

I födelsedagspresent önskar jag mig ett solkort. Det var det här med night of the living dead och allt ni vet!

Jag svamlar.

Godnatt vänner .. Vi hörs!




Kommentarer
Laks

haha, skönt ordspråk :P

2011-01-27 @ 12:54:27
URL: http://laks.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0