Det behövdes mera luft...



Älskade Dotra´s rum är för litet, med på tok för mycket saker. Hon drunknar i leksaker. Mestadelen leker hon inte ens med. En del är halvtrasigt. En del är hon för stor för.

Så plötsligt sker det...

När vi kom hem från "Disney on Ice" satte jag genast igång att möblera om hennes rum samt att slänga en sopsäck med gamla leksaker.
Det blev skillnad vill jag lova! Imorgon skall det skuras ordentligt oxå innan det är hundra procent men.. Klockan var lite för mycket ikväll till att det skulle hinnas med helt enkelt.

Rummet är i alla fall mycket större, luftigare och "lugnare". Med andra ord en mer pedagogisk och mer lekvänlig plats!
Känns skönt att äntligen ha det gjort. Skall bara få sorterat i alla garderober därinne med så blir det nog toppen sedan!

Nu däremot blir det att tacka för mig, säga godnatt och allt det där.
Jag är död ikväll. Inatt. 01.27.

Imorgon är sista lediga dagen innan allvaret kör igång igen... Nu laddar vi rejält!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0