Monday morning...




Är alldeles strax på väg till jobbet. Som vanligt ringde dom imorse och som vanligt är jag tacksam!
Om man dessutom ser till faktum att jag sovit mellan 5½-6 timmar inatt så är jag både pigg och utvilad och ser fram emot en ny vecka och måndag.

Det ryktas även om att det väntar lite nya utmaningar runt hörnet och jag är spänd på vad det kan innebära! Det är i alla fall hedersvärt att dom vill ha -mig- efter att inte ens träffat mig utan bara ha kollat in mig på nätet. Tack google!

Jobbet kallar. Tiden flyger!

Ha en fin måndag mina vänner!



Kommentarer
Hanna

sv: haha jag försökte faktiskt ta kort men de såg inte lika kul ut som det gjorde irl så jag sket i att lägga upp de:(

2011-01-25 @ 22:02:12
URL: http://disfis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0