Om en månad är det de förlorades? dag?




Nu tar vi helg! Nyss hemkomna från dagis och jobb.

Dagens visa på Bolibompa är: "Boten Anna" och jag önskar sjukt hårt att dom slutar förstöra barnen på det viset!! Vad är det för fel på Idas sommarvisa och Mors lilla Olle?
Förklara för mig! Jag förstår inte!




Lite middag, liten i säng, ett glas rött med C. Spela "Så kan det låta". Eller något annat.
Det är i varje fall dags att få gjort det man skall innan man slöar ner helt!

Förövrigt var det en mindre bra idé att jobba med fothelvetet tror jag .. Iaf utan stödkrycka. Perkele, så ont den gör nu!

Oh well, big girls don´t cry!

Ha en fin fredag rara Ni!




Kommentarer
hanna

Oj är du skadad i fossingen??:(

2011-01-16 @ 09:09:12
URL: http://disfis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0