Pygmé-Elin?






Sådär har min sänghörna sett ut sedan jag fick flytta tillbaka efter branden i somras. Rättare sagt så har den varit likadan sedan Lill-Skrot slängde ut mig ur sovrummet när hon var 5-6 månader gammal.

-Mamma, du snarkar och låter. Vänligen flytta ut!


Sagt och gjort. Nu bor jag i vardagsrummet. Det är ett stort vardagsrum i all ära men jag tycker det vore skönt att kunna dela av det lite.
Av en slump kom jag över tyllgardiner igår. Ja, jag vet att det är genomskinligt, men det blir i alla fall en liten "vägg".


Som vanligt finns det ett problem: Någon tyckte att jag inte skulle få bli längre än 1.64 cm kort!
(bad karma, bad!)
Resultat: Jag når inte upp till taket och får fäst en extra plupp. Det är så vansinnigt irriterande! Och desto mer jag tänker på det har jag banne mig inte en enda lång vän? Eller har jag? I sådana fall: Ni är välkomna! Jag bjuder på kaffe!

Jag fortsätter pilla lite och hänger upp lite mer tyg medan potatisen kokar. Har ni tur (läs:orkar jag och kommer mig för så kommer det bilder ikväll!)

//Den där Pygmén!



Kommentarer
hanna

jag är också 1,64 kort!:) bästa längden ju haha.

2011-01-20 @ 13:13:45
URL: http://disfis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0