Skribent-Elin?




Det är faktiskt helt tokigt. Det här med att jag -JAG- skall få lov att skriva. Att Jag blev tillfrågad.
Att människor i Stockholm läst min blogg och tycker den är bra. En människa som -bedömmer- bloggar.

Hajjar ni ni att jag på något vis inte riktigt hänger med? Jag ligger lite och krampar i något som kan liknas vid spasmer. I min värld kallas det prestationsångest.
Ord. Vad är det? Tänk om dom försvinner? Tänk om jag inte hittar bokstäverna? Eller rätt meningar? Sammanhang.

Gode gud, låt mig bara lyckas med detta. Snälla! Jag behöver det här!

Bloggare, krönikör, skribent... Hur bra låter det inte egentligen?

Ett första info möte med mig och några andra går av stapeln på onsdag.
Snälla andas åt mig för jag lär inte minnas hur man gör!

Jag går och lägger mig nu. Jag är slut både mentalt och fysiskt!


Och om jag får lov att säga så kom en av höjdarna i projektet hem till mig i söndags .. när jag självklart var ett katastrofalt ras i gårdagens kläder och smink under ögonen..
Han lekte lite med mitt barn och rosade mig till skyarna.
Det här är overkligt. Som fan!



Godnatt!




Kommentarer
Ann

Äntligen Elin, det är din tur nu. Du VET vad jag har sagt om ditt bloggande. Bara fortsätt som du skrivit hittills, ändra inte på något i ditt sätt att skriva, det är ju det dom vill ha!!! Så j-a stolt över dig även om jag inte på minsta sätt har del i det här. Sitter ju med tårar i ögonen. Hoppas, hoppas verkligen det här blir av.

2011-02-01 @ 07:19:23
cicci

Ooo jag har en riktigt bra känsla av det här nu! Verkligen nåt som du e så otroligt duktig på. Jag läser ofta din blogg o förstår att du blev utvald för du e speciell. Min fina Elin :) kram

2011-02-01 @ 12:49:53
Tezz

YEAAAAAAAAAAAAY Jag tycker du är den bästa bloggaren i världen dock även den enda blogg jag läser men det är bara för att jag älskar hur du skriver och allt du skriver och DIG!



Du klarar detta som en dans.. du har ju gjort det i flera år.. ingen skillnad nu vännen de är som att andas min vän <3

2011-02-01 @ 13:22:29
Tina

:-)



jag visste väl att vi är många som älskar att läsa din blogg.

2011-02-17 @ 20:54:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0