Vi säger Godnatt nu...

...Ett stycke trött skrothög strax innan John Blund kom...


Jag och Liten säger godnatt till världen. Vi är hemskt trötta idag! Liten däckade vid 19.00 tiden idag med vilket även jag borde gjort känner jag.
Rättelse: Kommer känna ännu mer imorgon när det springer 18 skrikande barn runt mig som jag inte känner som kommer testa mig på alla möjliga vis! ;)

Förövrigt vankas det helg. Har Ni planer?

Här i huset eftersom det står fredag på almanackan så lutar det åt:
ett glas rött, spelkväll och chips med C.
Det börjar bli lite av en tradition. En väldigt mysig sådan. Det är fint att ha någon att spendera kvällarna och dela orden med. Skrattet! Och fjanterierna. Framförallt fjanterierna faktiskt!

Lördag har jag planerat att låta Liten få en heldag. Obestämbart med vad, men något roligt skall vi allt hitta på! Sedan om det är att åka pulka eller åka till stan det vet jag inte ännu!

Söndag är planerad filmkväll med en annan vän och jag misstänker att jag precis som alla andra gånger somnar medan någon stryker mig över ryggen. Tryggt.
Sedan får vi väl hoppas att det kommer någon bra film på tv eftersom videon numera bor fast på Sanna´s rum!

Kanske är det även dags att ta tag i projekt: Skrivbordet from hell?
Det där skrivbordet ni vet där både skruvar och hål bytt platser så inget sitter där det skall när man skall synka dom i varandra. Jädra grejer!
Oh well.. jag skall minsann fixa det. Som med det mesta annat.

Klockan ringer om 4 timmar och planen om att sova tidigt sket sig återigen!

Men Tack, Teija för att du förgyllde min kväll med din fina röst, ditt härliga skratt och din ..ehm.. sidecut! Jag är oändligt tacksam!
Förresten, jag har ju fan redan (inte brutit) men stukat foten.. så skit i det imorgon. Ok?
Du är bäst och jag kommer gå med både ben och fingrar krossade imorgon! Jag tror på dig! Du är bäst! Och tack, igen. För att du utan ord ger mig så jävla mycket styrka!
Någon dag förväntar jag mig att det är i mitt kök du lagar halalgryta!
Du vackra, tokiga kvinna!


Ok .. innan det spårar ur säger jag godnatt till världen.

Förresten, jag avslutar med en liten fråga:
Besökarna ökar. Ständigt. Vem är ni? Hur hamnade ni här? Säg något!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0