Vi går ut en stund nu...




På ett ungefär sådär ser det ut idag. Ungen på bordet framför tv´n och mamman framför datorn. Kaffe, te och yoghurt!
Vi gör oss redo för att bege oss ut i regnet och den friska luften. Vi måste handla.
Min planering är som vanligt fantastisk och jag insåg ganska nyss att jag inte hade hälften jag behövde till lunchen om en liten stund.
Spaghetti och köttfärsås till lunch och Tacos ikväll.

Jag fryser. Det är grått. Petter sjunger att han är mikrofonkåt.
Jag önskar att den där energin som regerat sista veckan kommer tillbaka. Just nu klarar jag inte av att klä på mig. Jag antar att jag måste plocka fram jävlar anamman. Starta dagen. Kick some ass.
Det är mig det hänger på. 

Vi går nu. Vi återkommer. Då dricker vi lite mera kaffe och lagar lunch.
Men nu: Affären!


Avslutningsvis:

...Det är så logiskt, alla fattar utom du...!



Kommentarer
Jen

Myspys! Efter den låånga promenaden här såg vi ut som 2 snögubbar och 2 snöhundar när vi kom hem. :/

Härligt med snö, men jag avskyr att det ska blåsa så bedrövligt... -mutter-

Hoppas ni fick en trevligare stund ute. :)



Btw. Det där bordet ger mig minnen. jag och Mange hade ett likadant när vi levde ihop. :D

2011-01-08 @ 15:47:40
URL: http://pansky.blogg.se/
Tina

Hej. kikar in och läser ifatt. Hoppas energin återkommit och att du haft en bra dag trots regn och rusk.

jag har jobbat även idag, imorgon blir det till att passa sött barnbarn 9-14, sen jobbar jag 15-22:15

Byrån är väl till hälften ihopskruvad, jag har liksom inte haft tid, jag tror att jag jobbar lite för mycket just nu.



KRAM till dig och lilla söt

2011-01-08 @ 23:00:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0