Fosterbarn...




Så var man plötsligt en lite större familj igen.
Jag väljer att kalla dom fosterbarn. Lilla fina Benzo och Lilja! Vackra små kattskrällen!
Förgyller både mina och Liten´s dagar här hemma.

Dom kommer bo här temporärt tills deras riktiga mamma fått andra boförhållanden.

Hemmet blir så mycket mer hemtrevligt när det finns djur. Att Liten älskar och avgudar dom gör att valet inte känns så svårt!

Skall ärligt erkännas att det fanns vissa betänkligheter ang. detta då min älskade Herr Greger Kramp gick bort i den där satans mordbranden förra sommaren.
Han var min "förstfödte", min bäbis, mitt allt .. Det har tagit tid.. och jag är fortfarande inte -klar- med att bearbeta den sorgen.
Men det var dags att gå vidare nu.

Så nu är vi plötsligt 4 i familjen ett tag ...

Min älskade lilla, dysfunktionella familj!
Jag älskar Er så!

Sannas sista kommentar ikväll när hon låg och gosade med katterna i soffan:

Godnatt lille vän. Jag älskar dig Benzo!



Kommentarer
Tina

Herr Greger blev hedrad med en kattapplikation på lilltösens täcke.



2011-07-21 @ 19:17:22
URL: http://tiamiquilts.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0