Det vankas helg igen...



Igår spenderade vi halva eftermiddagen i en lastbil och åkte runt!
Skrot  var överlycklig och mamman skall erkännas att hon tyckte det var fasligt skoj hon med! Bilar och lastbilar är onekligen hemskt roligt!
(Ge mig ett körkort, tack?!)

Vi fikade, jag slängde ihop en baconlindad fläskfilé och sedan var plötsligt klockan långt över 20.00 och det var en liten tjej som började bli hemskt trött!
Åkte hem och strax innan liten skulle sova kom den finaste kommentaren:

"Hon står och blickar ut mot himlen, vänder sig mot mig och säger:
Mamma, vilket härligt väder. Det är helt fantastiskt. NU vill jag gosa, mamma! " ♥

Helgen känns fullbokad. Konstigt. Jag, deadlines och planer är inte så jädra kompatibelt!
Men i helgen verkar det vankas både kaffedate, En tur till havet, Liseberg, Slottskogen och shopping...!

Dessutom vaknade jag -snor-förkyld imorse. Me no like! Alls!

Oh well, jag antar att vi startar helgen med en kaffedate med "fisk" i Angered... Det är alltid en bra början! Han har oftast mycket klokt att säga!

Jag återkommer... förmodligen med lite mer glöd i blicken och hopp om livet!

Ha en fin helg mina vänner!


Kommentarer
Tina

hoppas förkylningen var på ett väldigt kortvarigt besök så att du kan njuta av helgen.

jag har bild på mitt gullebarn inne på min blogg, ifall du vill se ;-)



KRAM

2011-06-03 @ 21:21:38
URL: http://tiamiquilts.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0