Helgen är över igen...



Helgen (som var väldigt lång) i korthet:
För lite sömn, en sjuk liten och och en fin söndagsutflykt med tillhörande promenad med karln till ÖB och Willy´s.
Var väl inte så mycket som följde med hem men hårfärg blev det i alla fall. Finally! Jag vet med andra ord vad jag skall spendera kvällen med!

Fick besök av Jessica som kom hit med en massa kläder till skrotis och jag är som vanligt väldigt, väldigt tacksam!! Mycket av det är för stort men vad gör väl det? Jag förmodar att barnet lär växa in i det så småningom :)

Lördagkvällen innebar mys, kinamat och tidigt i säng. Välbehövligt onekligen!

I övrigt äter jag mina vitaminer, dricker kaffe och njuter från värmen som raggsockarna Tant Jenny stickat åt mig ger!
Telefonen ringde nyss så nu sticker vi strax iväg till dagis och jobb!

Ha en fin måndag mina vänner! Måndag innebär nya möjligheter ni vet :)



Kommentarer
Lina

Låter ändå som en mysig helg. Och gosh så avis jag är på lilla skrots jacka! SÅ SNYGG! :)



Hör gärna av dig ang. paketet... om det kommer fram menar jag. Har varit på postombudet men de hittar inget så det borde varit skickat.. :S Var ju evigheter sen jag skickade det, så det borde ju kommit fram vid det här lagret kan man tycka....?! Om inte nån klåfingrig posten-anställd knyckt det???!!! aarhgg Då jäkla du! ;)



massa kramar och ha nu en riktigt fin måndag!

2011-03-14 @ 08:16:42
URL: http://ninninusens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0