Sjukstuga för 322 gången i år!



Det är inte att det är jag är bitter. Jag lovar. Men seriöst, när skall alla dom här sjukdomarna försvinna? Sedan i december har det varvats snor, feber, kräk och förkylning. Nu verkar det som att det är öroninflamation på g.
Tokfeber och ont i örat. Hon slocknade av utmaning runt halv elva. Då hade hon gråtit till och från sedan innan 19.00 tiden.
Min lilla ängel!

Man är så in i h*lvete maktlös! Det gör så ont i mig att jag inte riktigt vet vart hon skall ta vägen när hon mår såhär.

Det är i dom här stunderna jag förbannar att vi inte lever svensson liv. Mamma, pappa, barn. Jag hade behövt någon som älskade henne precis lika mycket som mig. Som kunde dela min oro. Klappa, vysja, trösta. Ligga på en filt bredvid spjälsängen bara för att vara nära när hon vaknar.
Nu är det som det är. Jag vet det. Men jag kan inte låta bli att vara lite bitter.

Ååh, låt henne bli frisk bara!! Vi skulle ju göra så mycket roligt i helgen hade jag planerat! Bajs oxå! Riktigt mycket bajs dessutom!

Nu tar jag med täcket och slänger mig på golvet och vaktar liten! Överlever jag natten hörs vi imorgon!

Kram på Er! ... Och hål nu tummarna för att Liten får en bra natt och blir fort frisk!
Jag litar på Er!


Kommentarer
Lina

åh massa massa maaaaaaaasssa kramar till stackars liten. Hur gick natten? Hur mår hon idag? Håller tummarna stenhårt och skickar lite "friskhetsbaciller" :)



Gud så kontsigt (men bra!) att paketet kom fram. Haha. Det trodde jag faktiskt inte, tänkte att det var borta för gott! Men som sagt, kanon att det kom fram :p



ha nu en så bra dag ni kan. kram!!

2011-03-18 @ 09:51:55
URL: http://ninninusens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0