tisdagsmorgon och våren ler mot oss?



God morgon Tisdag!
Solen skiner och det är klarblå himmel ute. Hörde rykten om att det skall bli +7 grader på sitt bästa idag. Vågar man lita på det? Det vore onekligen härligt om det vore så!

Jag vet i alla fall att Liten skall på promenad till sjön och jag själv planerade utevistelse även med "mina" barn nu på morgonen!
Man får passa på när tillfälle ges. Det här vädret är onekligen nyckfullt!

När jobbet är avklarat blir det att åka ner till Angered och ta en promenad med karln. Mysa lite och röra lite på sig. Det var ju det här med att börja ett nytt och bättre liv ni vet!

Appropå nytt och bättre liv: Jodå, jag har fuskat. Ajjemen! Han med. Men vi var i alla fall överens om det.
O andra sidan får man väl alltid räkna med setbacks och sålänge själva beteendet förändras så är åtminstone jag lycklig!
Det handlar ju om att bryta vanor! Först och främst i alla fall.

Sedan är jag ju jävligt tacksam återigen att det aldrig är försent. Man får alltid en andra chans! Jag gillar det. För jag är bland dom som gör misstag. Jag vet det!
Meen... Cola en gång på en vecka är bättre än cola 6 gånger i veckan. Så är det bara!

Nej, klockan springer och solen ropar på oss!

Vi återkommer efter jobb och promenad helt enkelt!

Ha en riktigt fin vårdag mina vänner! Det tänker vi ha!


Kommentarer
Martina

Vem har hackat sig in på din blogg och skrivit att du bara dricker cola en gång i veckan??

Det är ju helt insane! Du är grym, Thomas har onekligen jäääävligt bra inverkan på dig!

2011-03-15 @ 10:08:38
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0