Uttråkad/sjuk/trött/Strålande sol!

Hurra! Ett dygn tog det bara den här gången. Jag är lycklig på riktigt! Ungen är frisk, minsann! Nu skall vi bara få igång aptiten igen. Men det är vi ju vana vid!

Mamman är dock febrig och inte alls hundra. Dålig kombo med uttråkad unge och blå himmel vill jag lova. Så jag inser att vi får ta och klä på oss och gå ut i det fina vädret. Det kanske gör gott för mamman med!

Vi sov faktiskt middag tillsammans i min säng idag. Det tror jag knappt har skett sedan hon var spädis. Ack, så mysigt. Vi som bara skulle gosa lite.
Kanske ett tecken på att vi är lite trötta båda två!

Kvällen igår var vansinnigt skön om man bortser ifrån ett par kräkningar.
Film på Svt1.. som inte slutade lyckligt. Jävla skit. Jag måste erkänna att jag hatar filmer som inte har en happy ending. Det skall lixom vara så att prinsen får prinsessan. Folket överlever och hunden hittar hem. Om ni fattar. Det hände inte igår. Då gick jag och lade mig.
Innan dess var det både "så skall det låta" och "Skavlan". Jesus, jag tjänade en del "tantpoäng" igår inser jag nu!

Nej. Ut får det bli! Handla lite mera saft och keso till ungen!
Cigg till mamman.
Matlusten är väl sådär idag!

Skall se om vi får med kameran. Kanske det kommer lite bilder med :)

Njut, njut av solen mina fina... Det sägs att det här är första dagen av resten av ditt liv och allt det där!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0