Vinst till TröttMamman!



Hemtex lanserar nu ett nytt babysortiment, med bland annat fina påslakanset i ekologiskt bomull.
Värde 299:-/St

Mitt i alla sjukor och allt så kan just den här vinsten verka väldigt passande! Jag menar ... extremt mycket tid har spenderats under täcket. Både för mig och Lille Skrot!

Jag tävlade hos Tumadre Teresa för någon vecka sedan och idag damp det ner ett mail i inboxen om att jag hade vunnit. Döm min förvåning. Jag hade till och med glömt att jag var med och tävlade. Underbart!

Som jag tidigare nämnt så försvann det väldigt mycket saker under branden. Bland annat väldigt mycket sängkläder. Sängkläder är sådant som är "dyrt" som vi inte riktigt prioriterat först. Så ja, det här kom fantastiskt lägligt!

Tack åter igen Teresa och HemTex!
Det var guld värt!


Och just ja, undrar ni vilket paket jag valde så valde jag nummer 3. De passar både ute hos mig och inne hos Liten ;)
Ibland blir man juhe bara så glad helt enkelt ;))


Kommentarer
Lina

Åh det är du verkligen värd gumman!! Det ÄR verkligen dyrt med sängkläder, därför slog jag till på 2 set när de var så billiga :D



Och lampan kommer bli dösnygg i sovrummet! Har en billigare "kristallkrona" där nu, men den har tappat en massa prismor så den e inte så kul längre...



kram!!

2011-03-30 @ 15:01:49
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Jen

Åhh så roligt!

Vinster är alltid skoj! Men det händer aldrig mig...mutter!



Handtvätt ja, på de rödgröna iaf. De lilafärgade ska gå att tvätta i maskin på 30 grader. :)

Puss på dig!

2011-03-31 @ 09:24:32
URL: http://pansky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0