Indiskt, Bäbisapor och Show!




Efter en turbulent vecka blev det äntligen helg. För att faktiskt inte glömma torsdag och "Angeredsnatta"! En av höjdpunkterna här i Ghettot! Till och med Barbados var här och spelade! Är inte det highclass vet inte jag!

Om man bortser från den fantastiska underhållningen fanns där tre karuseller varav Lilla Skrot fick åka två. Den tredje hade mamman förmodligen skämt ut sig i vid att bli grön och tja .. -kasta ur sig saker- helt enkelt.
Men ungen var lycklig som tusan. Sken som en sol och pratade knappt om annat på hela kvällen!

Vi tråffade på Mirko och folket vilket i vanlig ordning är fantastiskt trevligt. Synd, att det blir alldeles för sällan bara! Kan hoppas att det blir oftare nu när deras lilla människa ploppar ut! Herre min skapare så nyfiken jag är! Tjej, kille, pudel?
Ja, dom har en pudel sedan innan... Och jag vet inte om ni minns men Mumari skulle ju faktiskt få en "bäbisapa" på den tiden det begav sig! Ingenting är omöjligt med andra ord!
(Läs: Mumari fick ingen bäbisapa utan världens sötaste lilla Telma!!)

Ingen aning om hur det gick till men på fredagen efter att Lilla skrot var lämnad till mormor i Uddevalla så vankades det middagsbjudning i stan. Indiskt! Mumma!!
Det blev även lite parkhäng i kungsparken och en ytterst rolig promenad till "Järntorget" då ingen av dom här två karlarna riktigt blev som de skulle! ;)
En halvplanerad spelning på Star´s and bar´s blev inte av och slutdestinationen blev den lokala Ghettokrogen aka "Bordet" istället.

En natt som borde blivit vansinnigt mycket kortare då jag skulle upp tidigt på lördagen blev som vanligt alldeles för lång...Men ack, så jävla fin!
Tack pojkar... för en helkväll! Och för att ni fick mig ur komatillståndet på lördag morgon med skratt och bra musik!

Sedan var det dags för SHOW!

Mer om showen kommer ni hitta om en stund i deras blogg...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0