Desperat...


Lite efter nio på morgonen.
Jag är i behov av kaffe. En balja! Möjligtvis koffeintabletter och adrenalin rätt in i blodomloppet med. Lördagstrött. Till trots för en tidig kväll igår.
Kanske är det därför?

Började byta gardiner i köket igår innan jag insåg att jag var alldeles för vimmelkantig för att hålla på att stå på stolar.
Får helt enkelt ta resten idag!

Och frosta av frysen hade jag tänkt. Det är kaos där inne!
Sedan är det bara all julstädning kvar. Jag ser speciellt fram emot att skura lister. Jättemycket!

Ikväll laddar vi för konsert med Melissa Horn i Vara!
Fy fan, vad hon är bra flickungen och fy fan, vad jag längtar!
Någon som sett henne innan?

Vad skall Ni göra i helgen mina vänner?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0