Jomensåatte - Det är i box nu!



Nu är IsChockladen i -box- så att säga. Pepparkakorna lika så. Fast med tanke på hur mycket pepparkakor ungen och (gästerna) äter så får det nog bli en omgång till med pepparkaksbak.

Idag blir det dock inget bakande. Idag skall jag banne mig stryka dom där jädra gardinerna till vardagsrummet.
Och få undan lite tvätt.
Skura golv.
Det där jag tänkte göra innan fisk bjöd in sig på kaffe igår kväll helt enkelt!
Sedan att det alltid är väldigt mycket trevligare att dricka kaffe med en vän än att skura golv är ju en annan femma! :)

Och vart, Vart är min snö? Vad händer med min vinter?
Det här gör mig ytterst deppig på riktigt! Det skall inte vara höstväder i december! Skitväder!

Men ut i regnet får det bli - Skrothögen skall hem!

Vad gör NI i den här tisdagen? Har ni fått Snö?




Kommentarer
Mr T...er doft i natten..:)

Är i princip emot snö ända tills jag fått el slingor lagda under min trädgårdsgång. för övrigt så står världen still och snurrar runt det epicentrum som utgörs av mitt ego. Antingen det eller så är det jag som är så snurrig så att det ser så ut..:) Mr T

2011-11-29 @ 15:03:06
Kluvenflicka

Det bakas cupcakes här hemma idag..första gången och lill-tjejen älskar det:-) Någon snö har vi inte. Tror inte att det kommer att bli ngn innan julafton..Jag vill ha snö! Det blir ingen riktig jul utan snö!



Finns du på fb? Hittar inte dej, hade varit kul att pratas vid.//Petra

2011-11-29 @ 18:10:55
ina

Känns som att det var längesen jag kikade in och påminde dig om hur fin du är!



Och ja, vad fan hände med snön?! Det känns som hösten lär ligga kvar ett tag till i Göteborg...

2011-12-01 @ 02:00:40
URL: http://oneofthoseblogs.blogg.se/
Tina

hej i mörka höstvädret. Ingen snö här, jag bor ju längre söderut än dig.

Tösabiten växer så det knakar, söt som en sagoprinsessa dessutom.

Du får gärna bekräfta att du har samma adress som tidigare så jag vet vart jag ska skicka tomten om någon vecka ;-)

Tina

2011-12-01 @ 07:32:51
URL: http://tiamiquilts.blogspot.com
Jen

Nää, snön har inte kommit till Värmland än.

Men vi är inte allt för kinkiga för det.

Det finns alldeles för mycket träd att ta ner och jag traskar hellre runt med motorsågen än pulsar med den i snön. :P

2011-12-01 @ 11:14:53
URL: http://pansky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0