DU får inte göra fel, kärring!



Arg. Arg. Arg!

Jävla kärring!

Ajjemen. Dubbelmoral så det skriker om det. 
Det är så simpelt som att Jag får göra fel och inte Du!

När jag väl får den där jävla uppsvällda tummen ur röven och gör något produktivt som att ta ett jävla syntest, blir skrattad åt av optikern för att jag tydligen kommer köra så in i helvete fel för att jag inte ser några skyltar i princip förrens jag åkt förbi dom, fyllt i en hälsodeklaration och papper om körkortstillstånd och skickat in dom... Då FÅR det inte skita sig!
Jaja, doesn´t sound like much men i min värld var det där en jävla världsbedrift just nu!

Anyhow... Det har tagit tid att få svar på skiten. Väldigt lång tid! Så jag bestämde mig för att kissa på telefonskräcken och ta receptionisten vid hornen så att säga .. Ringde och undrade lite trött vad i hela friden som tog så förbaskat lång tid..

Då har den där jädra, skrattande hyenan på optikeraffären glömt att fylla i ett datum. Så för allt dom visste på transportstyrelsen kunde ju det där syntestet vara gammalt som gatan och jag kunde ju möjligtvis vara blind för allt dom visste just nu. Suck. Dubbelsuck. Tröttma!

Gör om, gör rätt ... Och gissa vem som kommer få huden full i bajs när jag kommer?

(ok, kanske inte då eftersom jag är en jävla mes. Men jag skall iaf ge henne ett jävligt, ont öga!!)
Det är MITT jobb att göra fel! Inte Ditt! 

Sådärja. Nu fick vi gnällt lite idag med då!

Jag går och duschar nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0