Gruvliga Gunilla och lite korsstygn!


Gunilla Persson - en av de mest fasansfulla människor jag skådat på tv!
Nu skall jag inte säga att jag har full koll. Jag känner inte människan. Jag har inte ens sett alla avsnitt av dom där jädra hollywodfruarna!
Men det är något vid den kvinnan som både skrämmer och äcklar mig.
Hon är - fasansfull helt enkelt.

Möjligtvis rent av både ond och känslokall när man ser till hur hon behandlar sin stackars dotter.
Hur kommer den där stackars flickan må när hon växer upp? Hon har tydligen en mamma som försöker sabba varje försök till en någonlunda vettig både självbild och världsbild!
Hur kommer det bli när den ungen kommer ut i världen utan skygglappar och inser att hon inte är någon jäkla Tinkerbell!?

Jag mår illa av hur Gunilla projicerar sina brustna drömmar på sitt barn.
Jag mår illa av hur hon verkar behandla andra människor!
Hon får mig helt enkelt jävligt upprörd!

Jag behöver något som muntrar upp mig mitt bland alla lobotomerade hemmafruar!

(kan det faktiskt vara så att det är ett krav att desto mer pengar man har desto mer lobotomerad blir man.. Det verkar nämligen vara en skrämmande verklighet för många!)

Som sagt... Sänka pulsen lite.. Göra en kopp kaffe. Fortsätta med broderiet.
(ohmygodwhatwasIthinking?)




En film kanske?
Navy CIS och seriemördare går inte riktigt hem idag!

Andas - andas - andas!
Jävla Gunilla Persson! Må ditt anus få tänder och äta upp dig!



Kommentarer
tezz

Hon är fruktansvärd. Jag kan inte göra annat att hålla med om allt.. å de där m tänder hahaha förgyllde min morgon 8)

2011-10-11 @ 06:41:31
Conny "Tomten" Rhedin

Vad e man brukar säga..det du inte själv kan åstakomma i livet projecerar du på din omgivning..Alla ska Hollywood fruar som exponeras blir ju "synliga" och vi kan se deras dårskap som dom delar ut som om det vore reklampapper...Allra värst tycker jag det är att veta om alla dessa Hollywood människor som fullständigt krossar sina barn under sina egna drömmar och förhoppningar som dom själva inte kan uppnå..detta handlar inte om att man vill sitt barn väl och att det skall gå bra för dom i livet..Detta är ren å skär egoism...ingen kärlek..ja..konstgjord kärlek som är lika plastig som sina mödrar..vid 13 års åldern och ibland ännu tidigare...Skall absolut inte svart måla ALLA Hollywood mammor...det finns dom som är ok..men man kan undra VAR dom finns...för barnens skull...låt dom LEVA..normal..vara barn..på riktigt..men med lite glans på tillvaron ibland..som för alla andra barn...typå frdagsmys med chips..sega råttor...och kanske kanske lite cola..låt det stanna vid det...Och en sak till...låt barnet välja filmen ni skall se på och kura ihop er och mysssssssss...:)...<3

2011-10-11 @ 10:27:41
Helen.HUSnrNIO

Usch!

Jag ser ju inte på det men har läst liknande reaktioner.

Låter som att hon är sjuk i huvudet minst sagt.



Jag vill ha sol och värme jag...!

2011-10-11 @ 14:49:32
URL: http://husnrnio.se
Ann

Glädjs åt fattigdomen i det vi slippa må bli som dem :D

2011-10-11 @ 15:22:00
Jag håller fullständigt med dig....Hon är vidrig! Ha det gott// Mica

2011-10-17 @ 20:36:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0