Icke-existerande geografi kunskaper!?



Alltså... Jag har fått en kommentar. Ni vet att jag är oerhört tacksam för alla kommentarer!!
Men alltså.. ibland är det -lite- svårt. Speciellt med tanke på mina icke-existerande geografi kunskaper!

"Gah! Strömstad??? Inser du att det tar typ 8h med tåg att åka dit?? Och är bajsdyrt även om man är student?? Tant!! Flytta söderut? *ler krampaktigt och maniskt*"

Så... vem är du och vart fasen ligger Nybro? Eh!

Typ förlåt! Jag är säker på att jag tycker hemskt mycket om dig i alla fall!


Och hörrni.. Ni resterande 40 pers som inte gett Er tillkänna som är här inne varje dag.. Vilka är NI då? 
Vavavava? ;)


Ha en fin måndag nu!



Kommentarer
Tanya

Nybro ligger en bit ifrån Kalmar (där ölandsbron är :) ), fast inåt landet.

Jag är självklart här o snokar, men det vet du ju. :)

2011-10-17 @ 09:35:09
marie

här varje dag men det har jag ju sagt:)

2011-10-17 @ 12:40:31
NybroTant

Har du redan hunnit glömma bort din favorittant som jobbade på Willys? :(

2011-10-17 @ 14:33:12
Kluvenflicka

Länge sedan vi pratades vid..men jag brukar läsa din blogg lite då och då. Inte varje dag men någon gång.

Fick en bebis för 5 veckor sen..en lite Elliot (flicka trots namnet..)

Kram till både dej o Sanna!

2011-10-17 @ 14:55:42
lindalou

Nybro? Den lilla staden ligger 3 mil från Kalmar, 1 mil typ från Orrefors. Har du varit i den lilla staden? ;-) Trevligt.

Ha en fin dag.

2011-10-18 @ 08:32:30
URL: http://lindahlou.wordpress.com/
Hondjur

Petra.. Älskade, fina petra! Herregud! Lever du?! Är du här?!

OJ! Som jag har tänkt på dig senaste tiden!!

Och så är jag så senil. Och minns varken efternamn eller mail :s

Och en bäbis!! Grattis, fina du!!

Snälla.. hör av dig älskade vän!

[email protected]



Många kramar!

<3

2011-10-19 @ 13:31:44
URL: http://etthondjur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0