Itunes har fuckat min telefon...



Weekend finally over!

Halloweenpyntat minimalt. Städat minimalt. Frossat i godis - massor.
Pärlat pärlplattor - till förbannelse.
Gått i regnet - höstlycka!

Och bara för att få sagt det: Jag hade fel! Igen!
Jag älskar min Iphone. Jag hatar Itunes.
Itunes har fuckat min telefon så numera är jag okontaktbar. I varje fall tills någon vänlig själv kan fixa skiten.
Jag kan i alla fall inte!
Helvete!

Så ring och sms-a Inte! Det spelar lixom ingen roll!

1200 bilder. Appar. Bokmärken. Swosch. Gone. I guess?!
Tur man har fört över de flesta bilder till skydrive. Annars hade jag gråtit. Floder.
Den där lilla manicken innehåller nämligen hela mitt liv! I princip!

Lite bittert? Jo, onekligen!

Imorgon bär det av hem till fina J. Han skall få bjuda på kaffe. Och medan jag slänger min kropp i hans soffa så skall han få fixa telefonen.
Och ja,det skall funka! Det har jag bestämt!

Hur ser Eran vecka ut folkens? Har ni något roligt på G?
Och kom Ni ihåg att ställa om klockan? :)

Godnatt på Er mina fina!

Måndag - Ny vecka - Nya möjligheter!
I love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0