Middag för Fyra...

Vansinnigt mysigt minsann!
Två karlar som lagade mat. En flicka som skötte disken! 
Jag känner mig bortskämd, mätt och väldigt nöjd! 

Fläskfilé, Klyftpotatis, Bearnaisås och Café de Paris sås! MUMS!

Det är inte Ofta man sätter sig vid dukat bord i eget hem kan jag ju säga! :)

Glada lyckliga ungar som fullproppade av godis fick kolla på nästan hela Idol innan det vart sängdax med. 
Ja, det är inte ofta men ibland får det bli sådana där fredagsnöjen. Det är mysvarning på hög nivå! 

Det blev ett tidigt avslut på kvällen då vi alla var supertrötta ... men det är ju faktiskt helt ok det oxå ibland! 
Man behöver ju faktiskt inte sitta uppe till klockan är tre bara för att det är fredag! Eller?! 
Kanske bara är jag som är sådan... "Tar vara på tiden" eller vad man nu skall säga...

Hur har Ni spenderat fredagskvällen och vad har Ni ätit?

Det är läggdax för tanten nu i alla fall! 
Hon är trött och det kommer bli en lång dag imorgon! 

Loppis på Reningsborg och sedan playdate och sleepover hos fina Mia och dotra hennes! 
Lovely! 

Sov gott mina fina!

Och Tack Älskade vänner för en vansinnigt trevlig och mysig fredagskväll!
Det var värt guld! <3


Kommentarer
Joanna

Vi käkade Tacos till middag igår, det var såå gott. Var länge sedan sist.



Sen hade vi lite filmmys och sen blev det sängen. Kan erkänna att jag somnade redan under filmen. Soffan var väl lite för skön :P



*kramas massa på*

2011-10-22 @ 08:37:15
URL: http://Kiikop.bloggplatsen.se
Bodypalace

Tack, ja mer sånt här åt folket! Om alla bidrar med lite åsikter både här och sina egna bloggar så når det ut mer till folket ;) Det finns många som har har blvit inspirerade så de har lagt upp en bild på sin kropp i sina egna bloggar istället. Så kan man också göra om man känner att man vill visa sin fina kropp.

2011-10-22 @ 10:36:09
URL: http://bodypalace.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0