Ont i fittan? Och mer då?



Erato - Call you´r girlfriend

Jag är så in i bomben imponerad.
Och fascinerad. Jag tycker det är grymt helt enkelt!
Jag kan förstå att det sade pang och att dom plötsligt fick en jävla massa uppmärksamhet överallt.

Och förövrigt undrar jag varför Lady Dahmer har ont i fittan?
Dagens i-landsproblem och allt det där...

(är det bara jag som förvånas lite över sådana blogginlägg? Även fast vi alla har olika saker att förmedla lixom!)

Jag hoppar i badet och sover ett par, sju minuter innan det är dags för dagis.
Talibanus är friskus igen helt enkelt!

Hörde jag ett halleluja och Amen på det?
Tänkte mig det ja!

Godnatt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0