Golden Award...

Tack fina Pansky!
Awardens villkor innebär att länka tillbaka till den du fått den av,
fullborda de fem meningarna och ge vidare awarden till fem bloggvänner.

1: När ingen ser eller hör mig - dansar jag till egenskrivna sånger. (helst i nattlinne)
2: Jag går aldrig hemifrån utan - Ungen! Telefonjäveln. Cigg!
3: Min blogg heter som den gör för att jag - Oj. Host. Jag fick "hondjuret" som smeknamn av en vän efter att jag kanske haft ett par fler karlar på G än vad som egentligen är legitimt. Enogh said där tror jag ;)
4: Om jag vågade skulle jag - ha sex med ljuset på. Prata med hyresvärden om badrummet från Hell. Och möjligt sagt åt ett par, tre människor Exakt vad jag tycker och tänker om dom!
5: Om 10 år kommer jag att - förmodligen vara mitt i tonårstrots och ångest och dagligen be till någon högre makt att ungen inte blir som mig! 
Självklart kommer jag bo i en villa vid havet med min perfekta man, mina perfekta barn och ha det där perfekta livet.

Jag skickar awarden vidare till - Emslo - Martina - Linda - Tiamiquilts - Tumadre


Just av den lilla anledningen att ni alla är "Golden"! :)



Kommentarer
Tina

jag känner mig hedrad.

Ska göra mitt bästa för att fixa det här på ett bra sätt.

2011-10-30 @ 12:08:29
URL: http://tiamiquilts.blogspot.com
lindalou

Åh tack! Vad fint. Jag ska ta tag i det här i morgon för jag är vansinnigt upptagen med att ha semester just nu. ;-)



Jag hoppas du haft en jättefin helg.

Kram =)

2011-10-30 @ 18:11:06
URL: http://lindahlou.wordpress.com/
Tina

ha haha lite komiskt det här.

Den Linda du gett awarden har jag också gett awarden utan att fatta att det var Lindalou som du menade

;-)

nåja, jag får trösta mig med att det är jag som fört er samman.

2011-10-30 @ 23:16:12
URL: http://tiamiquilts.blogspot.com
Hondjur

Tina: Men fina, snälla du!

Hur underbar är du inte på en skala?

Om DU visste hur glad JAG är för att vi sprang på varandra för snart 4 år sedan.. Det är helt galet!

Men som sagt: Jag är tacksam för att jag får följa dig i ditt liv.. !!



Men julklapp?! Tell me! Gud, jag är så alldeles mycket för nyfiken!! :))

Och duu.. Jag vill bo med din dotter en sväng.. får jag det? :O Tar du talibanen då? ;))



Många, många varma kramar till dig!



2011-10-31 @ 01:18:50
URL: http://etthondjur.blogg.se/
Tina

ha ha ha

jag misstänker att du läst inlägget om att hon träffat en viss mr McKagan igen.

jag lånar gärna lilla skrot någon vecka eller två om du ser till att min skrutt inte hittar på något alltför galet däröver i LA

;-)

2011-11-02 @ 19:37:53
URL: http://tiamiquilts.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0