Ytterfilé, lördagsgodis och kärlek!

...Liten och C i fullt gos-modus framför Idol...


Klockan börjar ticka mot natt och jag har grus i ögonen.
Till trots för en extremt lugn helg så är man lik förbaskat hemskt trött. Kan det vara åldern som börjar ta ut sin rätt? :)

Gårdagen spenderades med lillskrot och C.
Det lagades riktigt god mat alá potatisgratäng, ytterfilé och ett glas rött.
Vi tittade på Idol, gosade liten och njöt av livet i ren allmänhet!
Det är så sällan man lagar mat och äter tillsammans med någon - om man bortser från lillskrot att man näst intill hinner glömma bort hur trevligt det faktiskt är!
Att vi sedan glömde kolla utröstningen på Idol är en helt annan femma.
Någon åkte ut, det är jag i alla fall väldigt säker på!

Idag - Bara mys. En hel dag fylld av gos, pyssel, klappar och kramar!
Liten var dock iväg ute en sväng med två vänner och tog en promenad och handlade lördagsgodis. Tänk, vilken lycka för en 3 - årig taliban..
När ungen kom hem var hon på ett ungefär sötast i hela världen...

Hon pratade ivrigt och snabbt och det lyste stjärnglitter i ögonen på henne..

"Mamma, mamma .. jag är jätteglad för att jag fick gå med X och X till affären. Jag har köpt lördagsgodis till oss. Du får smaka, mamma!
Och mamma, jag har saknat dig så mycket. Du är så uuunderbar! Och så är du vacker mamma! Jag har saknat dig massor mamma!
Skall vi äta lördagsmys nu?"


Ja, smälter man inte av det där, ja då vet inte jag!
Min älskade, lilla fina Talibanprinsessa!

Imorgon är det en liten tripp till Liseberg planerad. Om vädret är ok!
På eftermiddagen är det födelsedagsmiddag hos C.
Tacos! Gudars, vad gott och gudars vad väldigt länge sedan!

Men först - Lite sömn så man orkar med förmiddagen!

Har ni haft en fin helg mina vänner?



Kommentarer
Helen.HUSnrNIO

Nej Vänern kan verkligen inte mäta sig med havet!!!

Undebara ord. M uttrycker sig ungefär på samma sätt mot mig.

Dock pendlar det kraftigt. Ena stunden är han arg som ett bi och nästa är kärleksförklaringar som gör en snurrig :O :)



Ha en fin måndag!

2011-10-10 @ 08:47:31
URL: http://husnrnio.se
Tina

hej. kika gärna in till mig och se vem min dotter sprungit på i LA.

Dels på ett Starbucks och dels på ett mer tillrättalagt ställe



Tina

2011-10-10 @ 10:51:11
URL: http://tiamiquilts.blogspot.com
emily

finaste lilla ungen <3



men haha varför är du så rädd för att hon ska tappa tänderna? de är ju charmigt haha!

2011-10-10 @ 12:18:39
URL: http://emslo.blogg.se/
emily

jasså? jag har ju inte bloglovin själv så de kanske är en anledning hihi :)



hahahaha då blev du vettskrämd av bilden jag la upp då.. hahahahaha! engla med tom mun ;)

kram om dig fina

2011-10-10 @ 12:40:47
URL: http://emslo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0