En helg med Lurken...




Tiden går fort när man har roligt. Ingen tvekan om det. Precis så har det varit denna gången med.
Finaste karln kom hit från 08-land och vi har spenderat helgen ihop och firat mannens födelsedag.

Det har varit alldeles väldigt lugna dagar med ungefär inga knop gjorda alls.
Som att tiden stannat ungefär. Man går och kommer som man vill. Går upp när man vill och lägger sig likadant.

Dock har det blivit tidiga kvällar och tidiga morgnar. Jag vet inte om det är det där med att vi börjar bli gamla?! I alla fall lurken som fyllde.. tja, någonstans runt 18 enligt honom själv!

(nu skall jag väl inte säga att det var på ett ungefär 38 men för det vore ju avslöjande) :)


Dagen när karln kom fastnade vi i Kungsparken. Tror vi mer eller mindre befann oss där i tio timmar.. med små avbrott för ett par öl på 7ans Ölhall...
Vi drack öl, pussades och lyssnade på musik.. tills vi träffade några sköna människor som bjöd på färska oliver och konstiga historier.
Där någonstans fick Elin för sig att hon ville bada i kanalen.. Nu är det ju tur att förnuftet (ibland) övergår viljan så att det inte blev så.. Men ack, vad jag ville bada!

Vi drog oss vidare till Nocturnal för att träffa lite gamla vänner och avsluta kvällen. Perfekt, innan det blev Burger King och spårvagnen hem till Ghettot igen.

Igår vart det picnic i solen. Nygrillade revben, oliver och pommes pinnes samt ett par kalla. Några timmar flöt förbi och från att klockan var runt fyra på eftermiddagen var den plötsligt nio på kvällen och det var mörkt och började bli kyligt.
Finally, kommer hösten! Som vi har längtat!

Imorgon åker fina hem och det kommer bli tomt igen.
Jag antar att vi ses snart igen och att jag kanske kommer upp till Stockholm om inte allt för länge..
Även en sväng till Västerås är planerad!

Nu: Umgänge!

Haft en fin helg mina vänner?



Kommentarer
Lindalou

Det lät som en härlig helg. Det var du väl värd.



Kram

2011-09-06 @ 19:30:12
URL: http://lindahlou.wordpress.com/
Marie

Sötaste <3



Den där trippen till Västerås...ouiiiiiii...kom hit!



kraaaaam!

2011-09-18 @ 13:10:17
URL: http://marieelisabet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0