3000 mil ... På ett ungefär!



Om några timmar bär det av... De röda ringarna indikerar de platser vi kommer stanna på under veckans lopp.
Vi väntar oss att vara tillbaka på fredag igen. Påskhelgen innebär nämligen jobb för min del.

Vårat första stopp är i Strömstad. Dit åker vi om några timmar. Sover över hos mormor innan vi skall ha ett par viktiga möten imorgon förmiddag innan vi styr bilen mot kaffestopp och lek i Grums med min fina fru!
På kvällen anländer vi Borlänge och karlns lägenhet som förhoppningsvis står kvar. Det är ju trots allt några månader sedan han var där.
Jag gissar det är någon som kommer vara sjukt glad över att komma hem och få tillgång till sina saker och inte behöva leva i en kappsäck i några dagar!

Medan vi är där kommer jag passa på att ta mig skrothögen och åka ett dygn till Västerås. Träffa Christine, Marie och Kix.
Mina fina vänner som jag pratat med i mellan 10 till 15 år på nätet men fortfarande inte fått tummen ur att träffa.
Jag kan inte räkna alla timmar vi skypat, mailat och suttit i telefon. Men det är så många att nästintill är skadat!
Det vore en ren och skär lögn att säga att jag inte är nervös. Fi fan!

På vägen tillbaka hoppas jag vi stannar till för en liten kaffepaus/playdate i Örebro för att träffa Joanna. Ännu en tjej jag skrivit brev (ja, riktiga brev) och pratat med i snart 15 år.

Det kommer bli extremt mycket körande och jag är lite, lite orolig för hur skrothögen kommer gilla det. Vi har dock laddat med portabel dvd-spelare och lite annat smått och gott. Så vi hoppas det går ganska smärtfritt.
Självklart blir det även en hel del stopp på vägen!

Jobbade till sent igår och annat än soffläge var inte att tänka på när man kom hem...
Jag antar att det är läge att börja packa snart. Det är lite för många dagar för att bara kasta ner en pyjamas och ett par rena trosor.

Hej organisation.
Hejdå Göteborg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0