Hur många kameler är jag värd?



Här var det egentligen planerat ett både långt och roligt inlägg.

Men - Påskriset har gett mig allergi, lillskrot har fått tokfeber och jag är snart på väg till jobbet för att göra em/kvällen där. Så vi tar väl det där roliga ikväll dårå.
Om jag inte somnar dvs. Det är lite standard numer.
Trött kärring och allt det där ni vet!

O´hoy ... I am off to work!

Btw... våra nya landsmän ni vet... De skall ju vara tacksamma att de flesta ser precis likadana ut. Därav kan jag ju aldrig minnas vem som är idiot och vem som inte är det. Lucky for them lixom!
Och dessutom blev jag friad till för ett tag sedan... av en man i klänning. Jag misstänker att han ägde ganska många kameler oxå.

Jag undrar om det kanske kunde vara något? Jag menar: Att flytta till ett varmt land och bli hemmafru vore ju inte helt jävla fel these days.
Jag får väl tänka lite på saken!

Har ni en fin påsk förresten? Äter ni ägg? Klär ni ut Er? Knackar ni dörr? Smäller raketer?
(Ja, här i Ghettot smäller våra nya landsmän raketer från nyår till påsk. Idioter)

Jobba var det ja!

Tjipp!


Kommentarer
Din, din, din och lite min

Älskling, om du färgar håret blont får jag flera kameler för dig ;) ok?

2012-04-08 @ 14:10:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0